
RTK România se va concentra pe segmentul de outgoing – zf.ro
RTK Romania, subsidiara locală a RTK International, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate în străinătate, anunţă deschiderea ceea ce marchează intrarea grupului de turism pe piaţa locală. RTK International este o asociaţie de agenţii de turism, iar prezenţa pe piaţa locală va presupune accesul la pachetele turoperatorilor din reţeaua RTK a agenţiilor de turism locale.
Subsidiara locală a grupului se va concentra pe vânzările B2B şi va viza segmentul de outgoing, cee ace îi va permite să ofere turiştilor români acces la o reţea de agenţii afiliate. Compania nu are în plan să introduce pachete destinate turiştilor finali în viitorul apropiat.
spune DI. Thomas Boesl, director strategy & international business development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.Grupul rtk este deja activ în multe ţări europene şi sprijină distribuţia serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacraţi, grupul rtk are o reţea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinaţii si furnizori de servicii turistice. În plus, rtk îşi va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte pieţe internaţionale pentru a consolida o reţea de agenţii de turism afiliate în România, în care fiecare agenţie va rămâne independentă. În acest sens, rtk romania va avea rol de organizaţie neutră pentru agenţiile de turism afiliate şi le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs şi consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piaţa românească
Subsidiara locală a grupului internaţional a fost înfiinţată în luna aprilie a acestui an şi deţine licenţa de agenţie de turism organizatoare. Compania locală este deţinută în proporţie de 80% de RTK International şi în proporţie de 20% de către Radu Colfescu, care are o experienţă în turism de peste 25 de ani.
spune Radu Colfescu, managing partner Rtk romania.Consider că fiecare agenţie afiliată la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul şi de experienţa noastră în relaţia cu furnizorii internaţionali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziţia agenţiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la preţuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înfiinţarea unui model de distribuţie tip «franciză» sau activităţi proprii de touroperare. Până la finalul anului viitor sperăm să se afilieze la rtk romania aproximativ 200 de agenţii de turism şi touroperatori din ţara noastră
Domnia sa a precizat că, în vederea gestionării eficiente şi profesionale a relaţiei cu agenţiile afiliate, rtk romania va înfiinţa un departament de suport specializat şi va oferi training şi asistenţă la cel mai înalt nivel posibil. În plus, departamentul de marketing va oferi suport partenerilor în vederea promovării produselor din portofoliu şi a consolidării cifrei de afaceri. De asemenea, partenerii rtk romania vor beneficia de know-how-ul rtk international, dobândit prin prezenţa de mai mulţi ani pe diverse pieţe europene. Informaţiile şi condiţiile de la diverşi furnizori de servicii nu trebuie să fie obţinute sau negociate separat de fiecare agenţie în parte, ci vor fi intermediate de rtk şi puse la dispoziţia agenţiilor afiliate.
Într-o primă fază, rtk romania se va concentra pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienţilor români, prin intermediul agenţiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinaţie, cu un excelent raport calitate-preţ. Datorită unui portofoliu extins de furnizori internaţionali, gama de servicii turistice pe piaţa românească va fi îmbunătăţită constant. Într-o etapă ulterioară, este posibilă şi promovarea turismului de incoming în România, prin intermediul reţelei de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate rtk international.
Grupul rtk international a fost înfiinţat în anul 2003 şi are o cifră de afaceri de 2,3 miliarde euro. Activitatea principală este intermedierea în domeniul leisure business în relaţia B2B şi B2C, grupul colaborând cu toţi turoperatorii importanţi de la nivel european, cu hotelierii, dar şi cu administraţiile publice locale, organizaţii de management a destinaţiei, asigurători şi furnizori de tehnologie. În Europa, rtk international are două sedii – unul în Germania şi unul în Luxemburg -, patru subsidiare locale în Belgia, Olanda, Austria şi România, organizaţii partenere în Franţa, Elveţia şi Italia şi alte agenţii de turism din Europa afiliate.
Citeste tot articolul pe zf.ro